ΖΩΟΛΟΓΙΑ (AS_202)


ΓΕΝΙΚΑ


ΣΧΟΛΗ: ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΤΜΗΜΑ: ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΑΛΙΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: AS_202

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: 2ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΖΩΟΛΟΓΙΑ

ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Διαλέξεις
3
 
Εργαστήρια
2
 
ΣΥΝΟΛΟ
5
6

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  • Υποβάθρου

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

  • Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα μαθήματα

Συνιστώνται:

  • Γενική Βιολογία,
  • Γεωπονικές Επιστήμες

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

  • Ελληνικά

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

  • ΟΧΙ

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Ο φοιτητής, στο τέλος της σχετικής Μαθησιακής Διαδικασίας, είναι σε θέση να:

  • περιγράφει την γενική δομή των ζωικών κυττάρων και ιστών καθώς και τις βασικότερες λειτουργίες τους.
  • κατανοεί τις θεμελιώδεις αρχές της ζωικής διαβίωσης καθώς και τις συνέπειες αυτών.
  • αναγνωρίζει την μορφολογική και άλλη ποικιλότητα των ζωικών οργανισμών καθώς και την κατηγοριοποίηση αυτών.
  • γνωρίζει την γενική πορεία της εξέλιξης και διαφοροποίησης των ζώων.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ

Στο τέλος αυτού του μαθήματος ο φοιτητής θα έχει περαιτέρω αναπτύξει τις ακόλουθες δεξιότητες :

  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ


Διαλέξεις
  • Το ζωικό κύτταρο. Ιστολογία με έμφαση στα ανώτερα ζώα (τύποι ιστών και ρόλος αυτών).
  • Το Ζωικό Βασίλειο. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ζώων.
  • Μορφολογία/συμμετρία, μέγεθος και οργάνωση/πολυπλοκότητα των ζωικών οργανισμών.
  • Αναπαραγωγή και κύκλος ζωής. Στοιχεία εμβρυολογίας και οντογένεσης.
  • Ομοιόσταση και αύξηση ζωικών οργανισμών.
  • Ηθολογία και τρόποι διαβίωσης και προσαρμογής στο περιβάλλον.
  • Ταξινομικές κατηγορίες ζώων. Στοιχεία εξελικτικής/φυλογένεσης, συστηματικής και ζωογεωγραφίας.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ & ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ


ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

  • Παραδόσεις πρόσωπο με πρόσωπο.

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

  • Χρήση Τ.Π.Ε. (power point) στη Διδασκαλία.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. (power point) στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας, επικοινωνία και ανάρτηση εκπαιδευτικού υλικού μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας eclass https://eclass.upatras.gr

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Δραστηριότητα
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις
39
Εργαστηριακές Ασκήσεις
26
Μη καθοδηγούμενη μελέτη
85
 
 
 
 
Σύνολο Μαθήματος(6 Χ 25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα)
150

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

  • Γραπτή ή προφορική τελική εξέταση (Συμπερασματική) μέσω:
    • Δοκιμασίας πολλαπλής επιλογής, ή/και
    • Ερωτήσεων σύντομης απάντησης.
  • Βάση επιτυχίας, βαθμός 5,0/10,0.
  • Σε περίπτωση αποτυχίας, ο φοιτητής επαναλαμβάνει την διαδικασία.
  • Τα παραπάνω πραγματοποιούνται στην Ελληνική γλώσσα.

ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ


  • P. Hickman et al. (2015). Ολοκληρωμένες Αρχές Ζωολογίας (2 Τόμοι). UTOPIA Publishing Μ.Ε.Π.Ε. [Κωδ. Ευδόξου: 50657505 και 50657506]
  • Miller (2018). Ζωολογία. Broken Hill Publishers Ltd. [Κωδ. Ευδόξου: 77107008]